Caprabo obre un nou supermercat al Prat de Llobregat

Barcelona, 9 de maig de 2024.- Caprabo avança en el seu pla d'expansió a la província de Barcelona i obre un nou supermercat al Prat de Llobregat. La nova apertura suposa ampliar la presència de la marca a la comarca del Baix Llobregat, on compta amb una quarantena de supermercats

El nou supermercat està ubicat al carrer Enric Borràs, número 33, i té una superfície comercial de 205m2. Suposa la creació de cinc llocs de treball i compta amb un ampli horari d'obertura, de dilluns a diumenge de 8h a 23h. El supermercat té una àmplia oferta de productes de marca pròpia i marca de fabricant, la qual cosa permet al client una experiència de compra completa.

Caprabo, valors tradicionals del comerç de proximitat

Caprabo és el supermercat amb més trajectòria i implantació a Catalunya. Els seus supermercats representen els valors tradicionals del comerç de proximitat. Es caracteritzen per l'àmplia varietat d'assortiment, la personalització de l'oferta, l'aposta pels productes de petits productors i cooperatives agràries, saludables i frescos de temporada, a més de potenciar les propostes que permetin maximitzar l'estalvi en la compra a través del programa de fidelització amb la Targeta Client Caprabo.

Caprabo és una marca referent i la companyia de supermercats amb més trajectòria. Va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo.